Hoe kun je sneller en veiliger gewicht verliezen

“Het probleem met een dieet:” Ik hoor veel vrouwen zeggen, “is dat het te lang duurt. Als ik wil voor mijn verjaardag volgende maand, zou ik ben begonnen met het verliezen van gewicht weg terug in februari. Nu dat ik er goed uitzien eindelijk gericht, is het te laat. ” Nou, ja en nee. Het nemen van de aanpak op lange termijn om gewicht te verliezen is het verstandig, omdat het betekent dat je pond langzaam en gestaag te verliezen – waardoor het meer waarschijnlijk dat je ze af te houden. Maar er zijn manieren om rev up van uw stofwisseling, zodat je calorieën te verbranden en gewicht te verliezen sneller. Check out my favorite no-fail jump start.

Let op je vloeistoffen.

1. Drink groene thee. Krijg dit: Als een recente studie van de metabole effect van groene thee (in het extract) met die van een placebo vergeleken, vonden de onderzoekers dat de groene thee drinkers verbrand ongeveer 70 extra calorieën in een periode van 24 uur. Als je het kunt geloven, die 70 calorieën per dag toe te voegen tot een totaal van 7,3 pond vet per jaar! Het is geen magie, het is de wetenschap: Onderzoekers geloven dat het verschil wordt veroorzaakt door het metabolisme verhogende antioxidanten bekend als catechines, die zijn gevonden in groene thee.

2. Vermijd calorieën in een glas. Wetenschappers weten nu dat het lichaam niet vloeibare calorieën heeft registreren op dezelfde manier doet solide calorieën. Het drinken van een grande caffe mokka, bijvoorbeeld, zal niet voel je je verzadigd de manier waarop het eten van een bord pasta wil. Wat betekent dat, hoewel de caffe mokka heeft eigenlijk een groter aantal calorieën dan de pasta, toch heb je meer kans om een tweede beker van Starbucks dan de andere plaat van linguine willen. Dus bewaken van uw inname van sap, frisdrank, koffie dranken en wijn. Als je één van elk van deze dranken te consumeren tijdens de dag, zult u in ten minste 800 extra calorieën hebben genomen door ’s nachts – en je zult nog steeds honger. (Overigens, alcohol kan het metabolisme van vet te onderdrukken, waardoor het moeilijker voor u om die calorieën te verbranden.)

Begin met gewichtheffen

3. Koop een set van vijf pond gewichten. Het is een eenmalige investering die u nooit spijt van. Hier is waarom: Krachttraining bouwt mager spierweefsel, die meer calorieën verbrandt – op het werk of in rust – 24 uur per dag, zeven dagen per week. Hoe meer spiermassa je hebt, hoe sneller je zult afslanken. Hoe ga je krachttraining beginnen? Probeer een aantal push-ups of een paar squats of lunges. Gebruik je vrije gewichten uit te voeren eenvoudige biceps krullen of triceps trekt midden in uw huis of kantoor. Doe deze oefeningen drie tot vier keer per week, en je zult al snel zien een snelle verbetering van je lichaam.

4. Verlies het zout. Natrium draagt bij aan het vasthouden van water, waardoor je look en feel opgeblazen. Heeft u te veel zout eten? Waarschijnlijk – de dagelijkse waarde suggereert niet meer dan 2.400 milligram natrium per dag (of ongeveer een theelepel), maar de meesten van ons worden steeds meer dan het dubbele van dat bedrag. Dus hou een oogje op uw inname van natrium, en dat betekent niet alleen noodlanding op het water van de zoutvaatje. Verborgen bronnen omvatten soepen, ingeblikte voedingsmiddelen en dranken (wist u een portie van de reguliere V8 sap heeft 800 mg natrium?), Zoute snacks zoals chips en pretzels en veel voorverpakte voedingsmiddelen.

Zet een tandje bij.

5. Maak het pittig. Angelo Tremblay, Ph.D., directeur van de afdeling van kinesiologie aan de Laval Universiteit in Canada, vond dat het eten van hete pepers basaal metabolisme van een persoon (de totale calorieën verbrandt het lichaam in rust) kan stimuleren. De reden? Capsaïcine, een verbinding die in jalapeno en cayenne peper, kan je lichaam vrijkomen van stresshormonen zoals adrenaline, die kan de snelheid van uw stofwisseling en uw vermogen om calorieën te verbranden te verhogen. Wat meer is, het eten van hete pepers kan uw eetlust te verminderen, Tremblay zegt, helpen om uw onbedwingbare trek te beteugelen. Dus Spice up your roergebakken groenten, eet low-calorie chili of salsa (probeer ze op salades en gebakken aardappelen), en kijken naar de ponden eraf sneller.

6. Ga slapen. Zo grappig als het klinkt, kan slaapgebrek je vet – en niet alleen omdat u gevoelig bent voor gevallen van de late-night hapjes zijn (hoewel er is dat ook). Vrouwen die minder dan vier uur slaap per nacht te krijgen een trager metabolisme dan degenen die snooze voor een volle acht uur, volgens onderzoekers van de Universiteit van Chicago. Dus niet beknibbelen op uw zzz, en je zult beloond worden met een extra rand als het gaat om snel te vergieten pond.

Ga bewegen.

7. Ga voor een avondwandeling. Begrijp me niet verkeerd – uitoefenen op elk moment is goed voor je. Maar ’s avonds activiteit kan bijzonder gunstig zijn omdat veel mensen het metabolisme vertraagt tegen het einde van de dag. Dertig minuten van aërobe activiteit voor het diner verhoogt uw stofwisseling en kunnen keep it verhoogd voor nog eens twee of drie uur, zelfs nadat je bent gestopt met bewegen. Wat dat betekent voor u: Die diner calorieën minder kans tot het nemen van permanent verblijf op je heupen.

8. Eet elke maaltijd. Luister: Maaltijden overslaan zal je niet afvallen sneller. Die strategie backfires omdat je lichaam denkt dat voedsel is schaars, dus het vertraagt je stofwisseling om energie te besparen. Na verloop van tijd, het resultaat is dat wanneer je eet – zelfs als u hetzelfde voedsel zoals altijd te consumeren – je lichaam zal langzamer om de calorieën te gebruiken als brandstof, waardoor een achterstand van ongewenste ponden. Als een hectische dag maakt een sit-down maaltijd onmogelijk, Stash een energie-bar of een stuk fruit in uw tas of koffer – iets dat je zal blijven uit te gaan honger.

9. Voeg 20 minuten lichaamsbeweging per dag. Als je op dieet bent, ben je waarschijnlijk al het uitwerken van een paar keer per week. (Nee? Nou, moet je beginnen!) Maar of je oefenen of niet, kunt u een been te krijgen op al die andere gewichtsverlies wannabes door het doen van een beetje iets extra per dag. Neem de trap in plaats van de lift; lopen naar de bus, trein, of de hele weg naar het kantoor; window-shop met je beste vriend in plaats van te zitten met een kopje koffie. Het nemen van de hond uit, tuinieren en zelfs schoonmaak alle verhoging van het aantal calorieën je verbruikt. Je hoeft niet te gaan voor een jog (hoewel dat zou helpen!) Te versnellen gewichtsverlies. Twintig minuten van matige lichaamsbeweging per dag betekent dat je ongeveer 700 calorieën te verbranden.

Opdrinken!

10. H20, H20, H20. Je hebt het al eerder gehoord, en je zult het opnieuw horen. Dat komt omdat het drinken van 64 liter water per dag is een van de gemakkelijkste manieren om de snelheid van gewichtsverlies. Je lichaam heeft water nodig om opgeslagen vet efficiënt te metaboliseren. Wanneer u uw aanbod bedriegen, bent u waarschijnlijk te vertragen dat proces, wat betekent dat het moeilijker voor u om calorieën te verbranden. Een gemakkelijke acht glazen per dag (op zijn minst!) Zal uw systeem draaiende te houden.

11. Ga niet voor de gimmicks. Op een gegeven moment, zijn er tientallen gewichtsverlies hypes in de markt die beweren dat ze de mogelijkheid om 10 pond af te nemen in 10 dagen, of wat dan ook te hebben. Wanhoop kan ons verleiden om iets te proberen, maar jij en ik weten allebei dat deze regelingen niet werken. Bespaar je geld, maar wat nog belangrijker is, bespaar jezelf uit de emotionele pijn als deze gimmicks mislukken. Wees realistisch. Jump-start uw gewicht-verlies programma op een manier die zinvol zijn, en niet alleen zal je dunner zijn, zul je gelukkiger te zijn.

Recent Posts

Leave a Comment