Top 7 dieet mythes ontkracht: Dieet feiten onthuld

Sommige “dieet feiten ‘worden zo vaak herhaald dat vrouwen er vrij overtuigd van zijn dat ze alles wat er te weten valt over vet, koolhydraten en honger. Maar als je de ui afpelt en kijkt naar het onderzoek over de waarheid over het eten van gezonde voeding en waar je van aankomt en waar van afvalt kunt u verrassen. Ontdek de echte waarheid over deze gemeenschappelijke dieet mythen.

Dieet mythe 1: alleen eten wanneer je honger hebt.

Dieet feiten: Onderzoekers van de National Weight Control Registry (NWCR) melden dat spatiëring voedsel gelijkmatig over de dag is de sleutel tot gewichtsverlies succes. Mensen die gezond voedsel eten op gezette tijden, te beginnen met het ontbijt, zijn beter gevoed, denk duidelijker en rapporteren minder stemmingswisselingen dan degenen die onregelmatig eten. Maaltijd schippers zijn meer vatbaar voor problemen waarschijnlijk gewicht, want zodra ze eten, ze te veel van de verkeerde dingen te eten. Mensen die met succes een gezond gewicht te behouden eten voedzaam voedsel om de vier tot vijf uur, ongeacht of het een doordeweekse dag, weekend of vakantie.

Mensen denken vaak dat ze kunnen calorieën besparen door het overslaan van maaltijden, maar de meeste mensen meer dan goed te maken voor degenen die gered calorieën op andere momenten van de dag. Het bijhouden van calorieën met een levensmiddel tijdschrift is een geweldige manier om op koers te blijven gedurende de dag.

Dieet mythe 2: Er is geen slecht voedsel, eet alles met mate.

Dieet feiten: Je hebt misschien gehoord dat er geen goed voedsel of slecht voedsel, alleen goede en slechte eetgewoonten. Maar eerlijk gezegd, sommige voedingsmiddelen gewoon niet opstaan qua voedingswaarde spreken. Zo kan een aardappel chip niet een kaars om een gebakken aardappel te houden. En om te zeggen dat er geen slechte voeding kan een vergunning voor sommige mensen om iets te eten wanneer ze willen zijn.

Wat meer is, als het hebben van cookies in het huis een persoon om binge triggers, dan is dat voedsel kan een probleem zijn omdat het resulteert in ongezond gedrag. Niet om te zeggen dat je niet kunt genieten van slechte voeding een keer in de zoveel tijd en in redelijke porties, maar zich richten op het eten van verse gezonde voedingsmiddelen en zich bewust zijn van je eigen trekker voedingsmiddelen.
Dieet mythe 3: Een low carb dieet flushes calorieën uit het lichaam.
Dieet feiten: Veel mensen geloven dat het lichaam kan vet fragmenten (de zogenaamde ketonen) in de urine scheiden terwijl op een low carb dieet, voornamelijk uit het spoelen calorieën. Maar een studie aan de Virginia Polytechnic Institute and State University in Blacksburg vonden geen correlatie tussen de urine keton niveaus en het gewicht verandering in vrouwen op een low carb dieet.

Snijden koolhydraten beperkt zo veel voedingsmiddelen die normaal gesproken gepaard gaan met vet, dat lijners vaak uiteindelijk snijden calorieën in het algemeen. De aanvankelijke snelle gewichtsverlies ervaren ze wordt veroorzaakt door het lichaam afvoeren glycogeen slaat energie. Bij elke gram glycogeen gebruikt, worden 3 gram water vrijgegeven, met als resultaat bijna onmiddellijk gewichtsverlies door plassen. Na ongeveer 10 tot 14 dagen, vaak plassen eindigt en dat doet de snelle gewichtsverlies fase.

Dieet mythe 4: Het is duurder om gezond voedsel te eten.

Dieet feiten: Met een beetje planning, het eten van gezonde voeding kan eigenlijk kost minder dan beschietingen uit voor typische fast-food gerechten. Ben je verrast? Een studie aan de Mary Imogene Bassett Research Institute in Cooperstown, N.Y., bleek dat een persoon die een dieet van gezond hart Whole Foods volgt kunnen haar kruidenierszaak wetsvoorstel verminderen tot $ 8 per week. Dat vertaalt zich in een jaarlijkse besparing van 416 $ per jaar voor een alleenstaande.

Pond voor pond, een evenwichtige, gezonde voeding met gezondheidsbevorderende stimuleren van de hele voedsel is een stuk goedkoper dan een fast-food dieet. Om u te helpen pare uw kruidenier factuur, ruilen peulvruchten voor vleesproducten; kopen minder dure producten zoals appels, sinaasappels, wortelen, spinazie en kool; en de aankoop van gezonde volkoren granen zoals havermout en rijst in bulk.

Dieet mythe 5: Sommige diëten kunnen cellulitis te bannen.

Dieet feiten: Medisch gezien, is er niet zoiets als cellulitis. Het is een marketing term voor duidelijke oude pudge dat rimpelingen (meestal op de dijen) in verschillende mate in 50 tot 90 procent van de vrouwen, ongeacht de kledingmaat of conditie. Dit klonterig vet resultaten van vetcellen opgeslagen net onder de huid in honingraat-achtige structuren op zijn plaats gehouden door banden van bindweefsel. Hoe meer vetcellen gevuld in elk honingraat, hoe meer puckered de textuur.

Omdat cellulitis is heel gewoon lichaamsvet, er is geen unieke low carb dieet truc of cellulite behandeling om het te verwijderen. De bottom line? Een dieet te houden, dat bestaat uit hele, gezonde voeding plus oefening zal u helpen vet te verliezen door je hele lichaam.

Dieet mythe 6: Als je sport heb je extra eiwitten nodig heeft in jouw dieet.

Dieet feiten: Zelfs als u regelmatig te oefenen, hoeft u niet meer eiwitten dan de gemiddelde couch potato nodig! De meeste Amerikanen consumeren meer dan genoeg eiwitten, een gemiddelde van 77,5 gram per dag, of 146 procent van de Dietary Reference Intake (53 gram) voor een 145-pond voor volwassenen.

Dieet mythe 7: Vet heb je nodig in je voeding. Vet houdt je vol en verzadigd.

Dieet feiten: Vet is de langzaamste voedsel component naar de maag te wissen, dus al jaren werd aangenomen dat vet voedsel trage spijsvertering en houden u langer vol gevoel. Recent onderzoek toont de hoeveelheid suiker en vet weinig of geen verschil in verzadiging ratings. Wat meer is, vet heeft eigenlijk twee keer de calorieën van eiwitten of koolhydraten.

In werkelijkheid, eiwit heeft de neiging om mensen te laten voelen meer tevreden dan zowel koolhydraten of vetten, terwijl vezels en volkoren granen invloed op gevoelens van volheid en tevredenheid. Om de volledige langer te blijven, eet gezond voedingsmiddelen die rijk zijn aan vezels, zoals fruit en groenten en veel gezonde volle granen.

Bron: http://www.shape.com/weight-loss/tips-plans/top-7-diet-myths-debunked-diet-facts-revealed

Recent Posts

Leave a Comment